Google,  מנועי חיפוש,  קידום אתרים,  שיווק אתרים,  שימושיות

הסבר פניך למנועי החיפוש

כדי שדפי האתר שלנו יופיעו במקומות גבוהים במנועי החיפוש – ועל מנת שהם יופיעו במנועי החיפוש בכלל – כדאי שנדאג שמנועי החיפוש יכולים לאנדקס את האתר. בתור התחלה נדאג שהעכבישים של מנועי החיפוש יוכלו להגיע לכל דפי האתר בקלות. עלינו לוודא שכל הקישורים באתר תקינים (תרתי משמע: גם קישורים העומדים בתקנים וגם קישורים שאינם שבורים), ושאפשר להגיע אליהם בהיררכיה של לא יותר משתיים או שלוש הקלקות מדף השער של האתר.

קישורים שאינם עומדים בתקנים הם קישורים שהעכבישים אינם מזהים, כמו קישורים בקובץ פלאש או קישורי ג'אווה-סקריפט. רובם המכריע של מנועי החיפוש פשוט אינם מסוגלים לקרוא קישורים כאלה, וגם אם מגניב להשתמש בהם, רצוי שלא לעשות זאת, כדי שהאתר יהיה ידידותי למנועי החיפוש. קישורים שבורים הם בעיה נוספת, שקל לפתור במעט תשומת לב.

נושא ההיררכיה חשוב מאוד. ככל שנדרשות יותר הקלקות כדי להגיע מדף השער לדף נתון, כך קטנים הסיכויים שמנועי החיפוש יגיעו אליו. לכן חשוב לוודא שניתן יהיה להגיע לכל דף ודף באתר בלא יותר משתיים או שלוש הקלקות. זו, אגב, הסיבה, שיש כל-כך הרבה אתרים המשתמשים במפת-אתר, דף הנמצא במרחק הקלקה אחת מדף השער, ובו כל הקישורים לכל הדפים האתר. ממנו יכולים מנועי החיפוש, כמו גם המבקרים האנושיים באתר, להגיע לכל דף באתר בהקלקה אחת.

הקפדה על הנחיות אלה יעזרו למנועי החיפוש לאנדקס את כל דפי האתר, וזהו צעד חשוב בדרך של דפי האתר להופיע במיקום גבוה במנועי החיפוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.