הצצה ראשונה,  שירותי רשת,  תוכנות ויישומים

Jing – לכידה בחינם של וידאו ותמונה

Jing הוא יישום בחינם (בשלב זה) שיושב במחשב הלקוח ועל פי הנחייתו לוכד וידאו ותמונות ומאפשר שיתוף של הווידאו והתמונות שלכדתם.
Jing מאפשר לכידת תמונה על שולחן העבודה (בפורמט PNG), או הקלטת וידאו של מה שאתם עושים או מה שאתם רואים על המסך (בפורמט פלאש), כולל קול. לאחר מכן אפשר לשמור את התמונה או הווידאו במחשבכם, או להעלות אותם לשרת Screencast.com, בו אתם יכולים לפתוח חשבון בחינם, בנפח של 200 מ"ב עם תעבורה חודשית בנפח 1 ג"ב, חשבון שיעמוד לרשותכם למשך תקופת הפרויקט. Jing הוא מוצר של Techsmith, יצרנית Snagit ו-Camtasia, בין היתר.
יוצרי Jing טוענים שהם עדיין לא גיבשו את המודל העיסקי לפיו הם מעוניינים לפעול, ולכן, בעצם, הם מעדיפים לכנותו Jing Project. היישום זמין להורדה עבור חלונות XP או ויסטה, או עבור מק. הפעלתו פשוטה, קלה ואינטואיטיבית. החיסרון בו הוא בעיקר חוסר הגמישות לגבי הפורמטים הנתמכים. הווידאו יישמר ב-SWF בלבד והתמונה בפורמט PNG בלבד. יתרון? חיסרון? תלוי את מי שואלים. אבל אין אפשרות לחלופה אחרת, וזהו חיסרון לכשעצמו. מלבד זאת, כיף לעבוד עם Jing (שאגב, נראה שצורך פי שלוש וחצי יותר משאבי מעבד מ-Snagit).

Jing

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.