Google,  מנועי חיפוש,  קידום אתרים,  שיווק אתרים

קידום אתר במנועי חיפוש

קידום אתר במנועי חיפוש הוא דבר שהמפתח אליו נמצא, במידה רבה, בידיים שלנו.
כשבונים את דפי האתר יש לקחת בחשבון את מילות המפתח, ולהתחיל מהן. רצוי לבחור במילות מפתח פחות כלליות ויותר ממוקדות.
קידום אתר במנועי חיפוש על פי מילות מפתח כלליות קשה הרבה יותר, שכן התחרות על מילות מפתח אלה קשה הרבה יותר מהתחרות על מילות מפתח ממוקדות יותר.
את מילות המפתח שלנו נשבץ בצפיפות הנכונה בכותרת הדף, בתגי המטה, ובגוף הדף, כשהן מחוזקות בתגים הנכונים.
לקידום אתר במנועי חיפוש רצוי להתמקד בכל דף במספר מועט של צירופי מילות מפתח, על מנת להגיע לצפיפות טובה של מילות המפתח בדף.
כמו כן יש לוודא שהמבנה ההיררכי של האתר טוב, ושניתן להגיע לכל הדפים באתר. רצוי, לשם קידום אתר במנועי חיפוש, שהקישורים עצמם יכילו מילות מפתח.

3 תגובות

  • lior

    לא יודע, הקידום העצמי הזה ועניין שאתה דוחף קישור אלייך עם אנצ'ור טקסט מושלם בכל תחילת פיסקה, בתחילת המאמר ובסופו, דיי גורם לי להירתע מהבלוג שלך.
    אני מקווה שבכל זאת תחליט ללכת בדרך של לתת ערך לגולש וכתוצאה מכך לקבל קישורים איכותיים במקום בדרך של דחיפת קישורים לעצמך.
    בהצלחה, אני אמשיך לעקוב…

  • גיל

    כן, זה נעשה בעדינות של פיל בחנות חרסינה. תלמד מליאור פה למעלה, הוא עושה את זה בעדינות של פרה בחנות חרסינה. הרבה יותר מכובד (באמת).

  • lior

    פרה אין לה כוח לזוז, אז אני מניח שהתכוונת לכך שאני עושה את זה בעדינות נכון? חוץ מזה שלא זכור לי מתי הפעם האחרונה שכתבתי בשביל מנועי חיפוש. אתם יכולים לראות בבלוג שלי את כל המושגים שבהם אני נמצא מקום ראשון בגוגל, וכולם רק בזכות תוכן איכותי שמנועי חיפוש אוהבים, ולא מבגלל כל מיני קישורים עצמיים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.