תוכנות ויישומים

שומר מסך

כבר שנים שאין צורך ממשי לקיומו של שומר מסך. אני רגיל להחשיך את המסך אחרי עשר דקות של חוסר פעילות, ובכלל, כשאנחנו לא מסתכלים על המסך, למה צריך שיוצגו עליו תמונות?
אבל יש כאלה שאוהבים את זה, ולעתים יש לכך גם סיבה טובה במיוחד, כמו סוכן הנדל"ן שמסך המחשב שבחלון הראווה של חנותו משמש כמקדם מכירות, ומציג את תמונות הבתים שאת מכירתם הוא מקדם.
רוצים להגדיר, בחלונות XP, תוך חצי דקה, שומר מסך שמורכב מתכולת התיקיה של התצלומים שלכם? אין קל מזה.
יש להקליק עם הכפתור הימני של העכבר על שטח פנוי בשולחן העבודה, ולבחור במאפיינים (Properties). כעת יש לבחור בשומר מסך (Screen Saver). מהתפריט הנגלל של שומרי המסך השונים, יש לבחור ב-My Pictures Slideshow. לחצו על כפתור Settings (הגדרות). בערך באמצע תיבת הדו-שיח יש להגדיר את התיקיה בה נמצאות התמונות שישמשו את שומר המסך. ברירת המחדל היא תיקיית My Pictures אך אפשר להחליפה בכל תיקיה אחרת בה שמורות התמונות שתעדיפו שיוצגו על המסך. אפשר לשנות את ההגדרה בכל יום מימות השבוע, וכך, לדוגמה, היום ראינו את התמונות מהטיול ללונדון, מחר נראה את התמונות מהבר-מצווה של הילד הקטן והמעצבן של הדודה נחמה, ומחרתיים נראה תצלומים של תמונות שמן של רנואר. תוכלו לשנות הגדרות נוספות, כמו גודל התמונות שיוצגו, תדירות החלפתן, וכן הלאה. הקליקו על OK לאישור.
לחצו על כפתור Preview (תצוגה מוקדמת) כדי לקבל הצצה אל העולם המופלא של שומר המסך החדש שלכם. הקליקו על OK לאישור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.