האם ביצעת אופטימיזציה לאתר שלך?

רוב התעבורה לרוב האתרים היא ממנועי החיפוש והאינדקסים, ובעיקר מ-Google, אם כי גם לאחרים, וואלה, MSN, Yahoo, נענע ועוד, יש משקל משלהם. זו הסיבה שכשמבצעים אופטימיזציה לאתר, קודם כל חושבים על Google.
כדי שהבּוֹט המעכבש (נכון, המורה ללשון, את לא מכירה פועל כזה. גם האקדמיה ללשון לא. מְעַכְבֵּש מלשון עכביש.) את האתר שלך ימצא בקלות את כל הדפים, הדבר הטוב ביותר הוא אם תוכל לקשר את כל הדפים לדף השער, ובכל מקרה לבנות היררכיה לא מורכבת במיוחד, בה מגיעים לאחרון הדפים בשתיים עד שלוש הקלקות. חשוב ביותר לבדוק שכל הקישורים עובדים. מנועי החיפוש לא אוהבים לינקים שבורים. גם הגולשים לא.
חובה להשתמש בתגי המטה המתאימים, בתג title הכולל את מילות המפתח המתאימות לכל דף ודף, ושונה מדף לדף, וכן לכלול את מילות המפתח בדף עצמו, בצפיפות הנכונה ובמיקום המתאים, וזאת כדי לתת לדף את הרלוונטיות הנכונה והמשקל הנכון.

לכתוב תגובה

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.