שירותי רשת,  תוכנות ויישומים

מיפוי רעיונות ותהליכים מחשבתיים

MindMeister מאפשר שרטוט של תרשימי זרימה למיפוי רעיונות ותהליכים מחשבתיים בשירות מבוסס web.
המשתמש יכול ליצור ולערוך תרשימי זרימה על השרת של MindMeister וכן לשתף אותם ולערוך אותם במשותף, בעת ובעונה אחת, עם כל מי שקיבל הרשאה לגשת אליהם. יש אפשרות להזמין "צופים" או "תורמים" להשתתף בתרשים זרימה. לסוג הראשון יש הרשאות צפיה בלבד, ולסוג השני הרשאות מלאות.
אפשר לייצא את תרשימי זרימה לפורמטים שונים, כולל GIF ו-PDF. ואפשר אפילו לכתוב בעברית. בנוסף אפשר לבחור להעלות את תרשים הזרימה לצפייה חופשית מהאתר של MindMeister, כולל שיבוצו ב-iFrame באתר או בבלוג שלכם.
חשבון basic בחינם מאפשר יצירת 6 תרשימי זרימה, וחשבון premium ב-$4 לחודש מאפשר יצירה בלתי מוגבלת של תרשימי זרימה ותכונות נוספות שאינן זמינות בחשבון הבסיסי.
הצגה חזותית של רעיונות על ידי תרשים זרימה מאפשרת, לעתים קרובות, לעשות סדר ברעיונות, מה שמקל על יישומם.

mindmeister.jpg

2 תגובות

  • דניאל

    יש המון שירותים כאלה גם בחינם. אבל עד עכשיו לא הבנתי למה זה טוב? אתה יכול לתת לי לדוגמא או שניים של שימוש יעיל לזה?

    למה בדיוק בחיים שלך אתה צריך תרשימי זרימה?

  • david

    השירות הזה הוא אכן בחינם.
    ולשאלתך, בעבודה שלי אני צריך מעת לעת לצייר תרשימי זרימה, החל בתיאור צרכים עליהם עונה פתרון שאני כותב את האיפיון שלו, וכלה בתרשים עץ המשפחה, לעבודת שורשים, למשל.

    (מתוך ויקיפדיה:) תרשים זרימה הוא סכימה ויזואלית, שנועדה לפרוס רצף של פעולות והחלטות, באופן בהיר והגיוני ככל האפשר. משתמשים בו במדע, בתעשייה ובמסחר, ובעיקר בכתיבת תוכניות למחשב.

    בתכנות מחשבים מלמדים, שכשלב ראשון, מתארים בתרשים הזרימה את זרימת הפעולות לפי הסתעפויות של צומתי החלטות והוראות ביצוע. כל פעולה מיוצגת בתבנית שמיוחדת לה. לאחר הכנת התרשים, בשלב הבא כותבים את האלגוריתם בשפה פסאודו תכנותית, ורק בשלב השלישי עוברים לכתוב בשפה העילית הספציפית.

    רבות מהפעולות שאנו עושים בחיי היום יום, שיש בהן הסתעפויות של החלטות, אפשר לתאר בתרשימי זרימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.