אסטרטגיה עיסקית,  שירות ושירותיות

מחשבות עגומות על תמיכה ושירות

שכנה שלי התקשרה. היא לא מצליחה להתחבר לאינטרנט, והיא חייבת לשלוח את השנות הטובות שהיא כתבה ותקועות לה ב-Outbox.
היא התקשרה לתמיכה של Hot ושם אמרו לה שיש לה בעיה בחלונות. ולמה אמרו לה שיש לה בעיה בחלונות? כי ביקשו ממנה לשלוח פינגים החוצה וה-error שהתקבל היה error 65.
חיפוש מהיר ב-Google העלה שהבעיה קשורה ככל הנראה לפיירוול, ובדרך כלל ל-Zone Alarm.
התעסקות של, אולי, שלוש דקות (כי המחשב שלה איטי) פתרה את הבעיה, והשכנה קיבלה מחדש את הקשר שלה עם החלל החיצון, והיא הצליחה לשלוח את כל השנות הטובות ששכבו ב-Outbox.
שמתם לב שהרמה של התמיכה שנותנות ספקיות השירות ירדה פלאים? יש רק שתי אפשרויות: האחת שהתומך ידע ש-error 65 עשוי להיות קשור ל-Zone Alarm ולא תמך בה בעקבות הנחיה שהוא קיבל ממנהליו, שלא להתעסק עם בעיות פיירוול, או שהוא לא ידע, וגם לא טרח להריץ בדיקה קלה ב-Google.
שתי האפשרויות הן די עגומות, לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.