אסטרטגיה עיסקית,  שירות ושירותיות

המיזוג

נו, ידענו שזה יקרה. יש מיזוג בין ספקיות הגישה לאינטרנט, אז מה – הוא יעבור חלק לגמרי? ברור שלא.
השאלה היא כמה נקודות יאבדו הספקיות הסימפטיות בשל המיזוג עם ספקיות כמו בזק בינלאומי או אינטרנט זהב.
כמנוי בקווי זהב 012, פתאום נעלמה לי התקשורת עם העולם החיצון, ולפתע התפרץ לי חלון בדפדפן ובישר לי ש-012 "מבצעת שדרוג בתשתית האינטרנט על מנת לאפשר ללקוחותיה ליהנות משירותים מתקדמים בעתיד. בעקבות השדרוג יתווספו התווים 202 לשם המשתמש שלך".
התבקשתי להפעיל פקד ActiveX כדי לבצע את "השידרוג".
אחרי שלחצתי על הכפתור קיבלתי הודעת שגיאה ש"השידרוג אפשרי רק בדפדפני Internet Explorer". אוקיי אז מסתבר שספק האינטרנט הממוזג לא מת על פיירפוקס. נכנסתי ל-IE Tab והפעלתי שוב את פקד ה-ActiveX והפעם התבשרתי שהתהליך עבר בהצלחה. "תוכל לשוב ולגלוש כרגיל, הפעולה לא משפיעה על צורת הגלישה ולא משנה את צורת ההתחברות", כך נאמר לי על ידי החלון הפולשני שהתפרץ לחיי ושיבש לי את סדר היום.
כמובן שהדבר הבא היה שלא יכולתי להמשיך ולגלוש, גם לא אחרי שאיתחלתי את המודם והנתב. נכנסתי לנתב ושיניתי את שם המשתמש על ידי הוספת 202. לא עזר.
הרמתי טלפון לתמיכה. שם בישר לי התומך במאור פנים שהם לא תומכים בבעלי נתב.
טוב, קודם שיניתם לי את סדר היום בצורה חד צדדית ואחר כך אתם אומרים לי שאתם לא תתמכו בי? אני מודה שבנקודה הזאת טיפ-טיפה התפרצתי, אבל התומך לא התבלבל והפנה אותי לממונה עליו.
התומך הבכיר יותר בדק וגילה שהעדכון לא התבצע, למרות שבצד שלי פקד ה-ActiveX ציין במפורש שהתהליך הושלם.
התומך הבכיר סיפר לי שהוא ביצע ידנית את התהליך ואז נמלך בדעתו, מסיבה לא ברורה, החזיר את המצב לקדמותו ואמר לי שאני עוד אשמע מהם.
אז אני מחכה ש-012 יחזרו אליי להשלמת התהליך. מה שכן, לא נראה לי שהמיזוג הזה עם אינטרנט זהב הוא חדשות טובות כל כך, לי ולמנויי 012 האחרים. ברור שפישמן מרוצה, וכנראה גם אלוביץ. אבל מעניין אם פישמן היה מוכר את אחזקותיו ב-012 אלמלא עיסקת הלירה הטורקית הכושלת.

012

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.