Google,  מנועי חיפוש,  קידום אתרים,  שיווק אתרים

המפתח: מילות המפתח

מילות מפתח טובות, במיצוב טוב בדפי האתר, הן המפתח לקידום אתר במנועי חיפוש, ויש מקום לחשוב על מילות המפתח המתאימות עוד בטרם מפתחים את האתר עצמו. בחירה נכונה של מילות המפתח עשויה לקבוע האם האתר יצליח. כדי להגיע לבחירה נכונה יש צורך להשקיע בעבודת מחקר: מהן מילות המפתח המתאימות? באמצעות איזה מילות מפתח מגיע הגולש לאתרים של המתחרים? מה מספר החיפושים שמבוצעים מדי חודש בשימוש במילות המפתח הללו? איזו תחרות יש על כל אחת מהן? באיזה מהן כדאי להשקיע יותר מאמצים?

ליצירת רשימות של מילות מפתח אפשר להשתמש בתוכנות עצמאיות, כמו Keyword Elite או בכלים יושבי שרת, כמו wordtracker.com או nichebot.com.

יש לדאוג לצפיפות גבוהה של מילות המפתח בדף, ובנוסף למיקום שלהן במקומות הנכונים. מילות המפתח הנכונות במקום הנכון יעשו את רוב העבודה ויביאו את הגולשים לאתר. אם האתר מספק את הסחורה, הגולשים גם יישארו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.