אסטרטגיה עיסקית,  דואר זבל,  דומיינים,  קידום אתרים,  שיווק אתרים

יחסי ציבור על רקע רומנטי

הגיע אליי דואר זבל שעורר את סקרנותי. כותרתו הייתה "הי… אנו לא מכירים אבל אולי יש לך אפשרות לעזור לי בעניין רומנטי". גוף המכתב אמר כך: "סליחה מראש על ההפרעה, אבל אני ממש זקוק לעזרה שלך. אז ככה, אני אנסה לקצר … אני בקשר עם מישהי כבר כמעט שנה. שמה קרין. והיא יפהפיה. הסיפור ביננו זאת אהבה ענקית, משהו שקשה לתאר במילים בכלל. התאהבנו עד כלות עוד לפני שנפגשנו פנים מול פנים. ואחרי שנפגשנו זה התעצם פי שבע. אבל ישנם מכשולים בדרך. בין השאר זה שהיא לומדת בקנדה ויש לה עוד כשנתיים לסיים שם, והיא מגיעה מפעם לפעם ל"גיחות" בארץ. אבל זה משהו אמיתי וחזק בצורה בלתי רגילה, ואני לא מוכן לוותר עליה. בדצמבר היא היתה כאן לאחר כשרכשה כרטיס טיסה במיוחד כדי להיות כאן איתי , וזה היה פשוט חלום. דברים קצת השתבשו, משהו התקלקל בדרך, ועשיתי מס' טעויות טיפשיות. למרות שבכל החצי שנה האחרונה תמונתי היתה תלויה לה מול העיניים על הקיר ליד המיטה, זה הגיע למצב בו כעת שהיא מאוד כועסת עלי ואיננה מוכנה לדבר איתי. לפיכך, הקמתי עבורה אתר באינטרנט: www.karinkatz.co.il. יש שם שירים שביצעתי /כתבתי ושאני שר לה מהלב. מה שאני מבקש ממך זה להיכנס לאתר ולרשום תגובה שבה תוכלי להביע את דעתך. את הקישור לאתר עם עוד תגובות מעניינות אני אשלח לקרין , כדי שכמות התגובות יצרו (אני מקווה) השפעה עליה כשתקרא זאת ושהיא תתרכך, ושנחזור להיות יחד. מודה לך מראש על הנכונות לעזור. וסליחה אם הפרעתי… שלך, רובי ראובני".

האתר מכיל 7 קטעי סאונד בהם שר הבחור לאהובתו גירסאות כיסוי, שרובן נשמעות די טוב (רובי, הביצוע והתרגום של "עפרה" לאנגלית פחות חזקים) ועוד קטע וידאו, שכביכול צולם על ידי רובי וקרין כשהם היו זוג. האתר גם מפוצץ ביותר ממאה תגובות נרגשות של הגולשים, שהסיפור, קולו של רובי ויופיה של קרין נגעו לליבם.

אלא מה? הקליפ הופק על ידי "אולפני שיר בעצמך" ויושב בשרת שלהם. והפלא ופלא, הדומיין של האתר שרובי יצר, כביכול, לקרין כץ, ונקנה בדיוק לפני שלושה ימים, יושב באותו שרת ממש, וחולק את אותה כתובת IP (ביחד עם עוד מאות אתרים אחרים). זאת ועוד, רובי ראובני הוא הבעלים של "אולפני שיר בעצמך", ושני הדומיינים רשומים על שמו, ומספר הטלפון שמתנוסס באתר של "שיר בעצמך" הוא המספר המשוייך לרובי ראובני ברישום שם הדומיינים.

התלבטתי לשנייה אם לתת קישורים. אבל בעצם למה לא? האתר לקרין כץ | שיר בעצמך, שניהם, כאמור, באותו שרת, ושייכים לאותו אדם.

לכאורה תרגיל מוצלח ביחסי ציבור. המבקרים באתר נחשפים לביצועי האולפן של רובי, הם רואים זוג לא ממש מקצועני (הוא יותר, היא פחות) מקליט שירים שנשמעים לא רע , וזו זריעה שיווקית מוצלחת שאת פירותיה ניתן יהיה לקצור בהמשך. מנגנים פה על החוש הרומנטי של המבקרים באתר, ומי מאיתנו לא אוהב happy end שעשוי להגיע לו קרין תחזור לרובי. לצערי, יש קוץ באליה, והקוץ הזה קשור בשימוש ציני בדואר זבל, מה שמוריד את הניקוד שלי לפרויקט יחסי הציבור של רובי.

4 תגובות

  • אדם

    בתור מנהל שיווק לשעבר בסטארט אפ..כל הכבוד לו.
    אבל עדיין די דוחה העניין…
    בכל מקרה שמחתי לגלות את הבלוג הזה.
    אדם.

  • david

    אדם, גם אני חושב שכל הכבוד לו. הרבה מעוף ויצירתיות, זאת למרות שזה בהחלט דוחה.
    וולקאם לבלוג.
    {+;

  • קרין כץ

    אין לי מושג מי רשם את זה, אבל אלפי תודות! סוף סוף עוד מישהו שמבין אותי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.