Google,  אסטרטגיה עיסקית,  מנועי חיפוש,  קידום אתרים,  שיווק אתרים

שתי תובנות

השתתפתי אתמול ב"יצו@נט – הוועידה השנתית לשיווק בינלאומי באינטרנט" שאירגן המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי בשיתוף עם Google.

יצאתי משם בעיקר עם שתי תובנות אלו:

אלון כרמלי, סמנכ"ל שיווק בבילון סיפר כי בשלב מסוים החליטה החברה לשנות את המיתוג שלה, ובמקום להציע Translation Solutions, היא החלה להציע Information Solutions. אלא מה? לאחר זמן מה איבדה בבילון את מעמדה במנועי החיפוש במילות המפתח שקשורות לתרגום, ולעומת זאת לא הצליחה להשיג אחיזה במילות המפתח הקשורות לפתרונות מידע, שם התחרות הרבה, הרבה יותר קשה. לכן קיבלה החברה החלטה אסטרטגית לחזור למבצרה הקודם, Translation Solutions. יש פה מוסר השכל חזק מאד, לחיים בכלל ולתחום קידום האתרים בפרט.

אלירון טובי, מבעלי Time2Market, דיבר על כך שבמקרים רבים חברות מוכרות הרבה יותר מאשר את מוצרן הברור מאליו. לדוגמה, Harley Davidson אינה מוכרת רק אופנוע. היא מוכרת את החוויה. הוא ציטט בכירה בחברה שאמרה: "אנו לא מוכרים אופנוע. אנו מוכרים לרואי חשבון בני 43 את היכולת להתלבש בבגדי עור שחורים, לרכב בעיירות קטנות ולהפחיד אנשים."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.