שירותי רשת

Dropbox – שירות שיתוף וסנכרון קבצים

DropBox הוא שירות אונליין המאפשר לשתף תיקיה במחשב שלכם בין מספר מחשבים שונים, ובנוסף מאפשר לשתף קבצים עם אנשים אחרים.

לדוגמא: נניח שיש לנו מחשב שולחני ומחשב נישא, ושיש לנו במחשבים הללו תיקיות עם קבצים השייכים לפרוייקטים שונים. אנו עובדים על קבצים במחשב השולחני, ולעיתים נרצה להיות מסוגלים להמשיך לעבוד על הקבצים הללו במחשב הנישא ברכבת, בבית קפה או בכל מקום אחר, ולאחר מכן להמשיך לעבוד עליהם במחשב השולחני. יכולנו להעביר את הקבצים באמצעות דיסק און קי או בדואר אלקטרוני ממחשב למחשב, אך דרך אלגנטית הרבה יותר היא לסנכרן את הקבצים באמצעות DropBox .

DropBox מציע 3 חבילות שימוש בנפחים שונים: בייסיק (2 ג'יגה, חינם), פרו 50 (50 ג'יגה, $9.99 בחודש), ופרו 100 (100 ג'יגה, $19.99 בחודש). יש יישום למחשב, יש אפליקציה לאייפון ויש מימשק ווב, קלים להפעלה, מהירים וידידותיים, ההופכים את שמירת הקבצים, העברתם וסינכרונם לנוחים ופשוטים.

הנה סרטון הממחיש את השימוש ב-DropBox:

2 תגובות

  • הפצת קורות חיים

    רעיון נחמד, זה יכול לפתור הרבה בעיות משרדיות של שיתוף או ביצוע שיתוף של תיקיה מרוחקת באינטרנט ללא צורך בתוכנה ייעודית לבניית רשת וירטואלית….

    השאלה היחידה שנשארה לי לשאול היא, האם זה גם תומך בגרסאות קבצים, נגיד אני עובד עם מישהו אחר על אותו קובץ בו זמנית האם תהיה התנגשות בשמירה או איך זה עובד?

  • david

    ממה שאני קורא התשובה היא שאם בשני מחשבים מבצעים עדכון לאותו קובץ, הראשון שמעלה את הקובץ המעודכן בהצלחה "מנצח", והקובץ שלו יסתנכרן בכל המחשבים. לאחר מכן העותק השני יסתנכרן לכל המחשבים.
    ב-FAQ זה מה שכתוב:
    If two people (or computers) modify the same file, the first person to upload the file successfully will "win", and the file will be synced to all computers. The second copy will also be synced to all computers so that the conflict can be resolved.
    ממה שאני מבין, בשלב הזה של היישום יהיה צורך בעריכה ידנית, במקרה של שינויים על ידי משתמשים שונים, על מנת שהשינויים בקובץ יאוחדו לקובץ אחד מעודכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מנסים להילחם בספאם: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.